Запорізький Січовий колегіум-інтернатЧетвер, 24.08.2017, 10:38

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Веб-квест "Навчаємось роботі МАН" - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Форум » Веб-квест "Навчаємось роботі МАН" » Веб-квест "Навчаємось роботі МАН" (створення навчального веб-квесту)
Веб-квест "Навчаємось роботі МАН"
dominic28Дата: Неділя, 03.04.2011, 19:45 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 64
Нагороди: 4
Репутація: 2
Статус: Користувач
1 етап: вибір ролі
Психолог: відповідає за психологічний, емоційний стан виступаючого. Його головне завдання - дати практичні поради щодо подолання хвилювання, активізації уваги слухачів. Так само Психолог з'ясовує вплив позамовних засобів на загальне сприйняття виступу.
Дизайнер - дає поради з виготовлення електронних презентацій та роздаткового матеріалу.
Рецензент - акцентує увагу на критеріях оцінювання виступу, підкаже прийоми зниження негативного впливу зауважень.
Оформлювач - надає поради щодо оформлення робіт з МАН
Дослідник - надає поради щодо дослідження в роботах
Історик - історія виникнення МАН

2 етап: пошук інформації в Інтернет
3 етап: створення порад, рекомендацій, правил
4 етап: оформлення на форумі за планом
тема листа - отримана роль
тіло листа - створені поради, рекомендації тощо
кінець листа - прізвища групи, список використаних джерел

Поради щодо роботи:
1.Обговоріть в групі ваше завдання, розподіліть обов'язки
2.Знайдіть Інтернет-ресурси за заданою тематикою
3.Із знайденої інформації сформулюйте рекомендації, правила тощо
4.В свої відповіді можете добавляти таблиці, схеми, малюнки тощо
5.Перевіряйте помилки
6.Пам'ятайте - у вас колективна робота

 
Блондино4ка)))Дата: Понеділок, 04.04.2011, 10:17 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Репутація: 1
Статус: Користувач
Корисні поради,що до оцінювання виступу учасників МАН.
До вашої уваги ми пропонуємо ознайомитись з критеріями нашого оцінювання.
Ви досягните вищого результату , якщо виконаєте ці умови:
- повно, всебічно, з глибоким розумінням розкрито тему, визначено мету виступу та його основну ідею;
- виявлено високий рівень теоретичних знань із теми, що винесена на захист;
-вміння аналізувати, прогнозувати певні негативні ситуації в роботі та вирішувати їх;
- надано змістовні та аргументовані висновки;
- висвітлено проблемні питання, проаналізовано умови та причини їх виникнення;
- використано допоміжні засоби (таблиці, схеми та ін.);
- відповіді на запитання викладачів та колег по обраній темі давались стисло і конкретно, в межах заданого запитання.
І найголовніше-виступ повинен бути цікавим, змістовним, логічним, обґрунтованим і цілісним; враховується рівень активності слухачів, їх особистий внесок у захист теми, згуртованість і вміння співпрацювати в команді.
Роботу виконали:Сідорська Поліна,Левченко Катерина та Шелудько Михайло.
Використані джерела:www.centre-kiev.kiev.ua
http://osvita.ua.
Дякуємо за увагу!!!!Бажаємо успіху у вашій роботі!!!)))
 
Bogd@nДата: Понеділок, 04.04.2011, 10:20 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Історія винекнення Малої академії наук України
Мала академія наук України створювалась і розвивалась під керівництвом Міністерства освіти і науки України за участю Національної академії наук України та її науково-дослідницьких інститутів, вищих навчальних закладів усіх регіонів України.
У 1939 році відповідно до звернення Академії наук СРСР про посилення шефства над дитячими науковими організаціями Академія наук УРСР прийняла постанову про шефство над Київським Палацом піонерів і жовтенят з питань роботи з талановитими дітьми і учнівською молоддю – членами наукових гуртків. Програмою спільної роботи передбачалось читання вченими науково-популярних лекцій, участь їх у роботі гуртків, проведення консультацій, написання творчих рефератів тощо.
У 50-60 роках відокремлені наукові гуртки і секції, які створювалися при окремих школах, позашкільних закладах, вищих навчальних закладах, стали об’єднуватися у міські, обласні і республіканські наукові товариства учнів, метою їх стало сприяння розвитку пізнавальної активності і творчих здібностей школярів у процесі поглибленого вивчення ними однієї з галузей науки, техніки і культури.
В числі перших масових науково-технічних об’єднань стала Кримська Мала академія наук, створення якої відноситься до 1963 року. Першим кроком цього об’єднання було створення 5 відділень: суспільних наук, літератури і мистецтва, фізико-математичних наук, хімії, біології. У великих і маленьких містечках Криму почали діяти філіали Малої академії наук.
Досвід цього об’єднання було покладено в основу розвитку протягом 60-70-80 років руху Малих академій наук, що створювалися в різних регіонах України.
У 1983 році було прийнято постанову Ради Міністрів “Про подальший розвиток дитячої технічної творчості в республіці” і на її виконання спільну постанову вищезазначених організацій “Про спільні заходи щодо створення і розвитку Малих Академій наук школярів при наукових центрах Академії наук Української РСР”. Цією постановою було затверджено Типове положення про Малу академію наук школярів, створено координаційно-методичну раду, затверджено її склад, відмічено цілеспрямовану роботу Київської міської, Львівської, Кримської, Одеської Малих академій наук школярів.
Зазначені документи сприяли розвитку Малих академій наук в Україні: Донецької – з 1985 року, Дніпропетровської – з 1985, Житомирської – з 1986, Рівненської – з 1985, Харківської – з 1985, Мелітопольської – з 1986. Всього до 1986 року було створено 11 Малих академій наук школярів з їх філіями. Базовими цих об’єднань учнів стали Палаци піонерів, обласні станції юних натуралістів, обласні станції юних техніків.
До 2004 року територіальні відділення МАН були створені у 24 областях, АР Крим, містах Києві та Севастополі. Вони включали в себе десятки районних територіальних відділень і наукових товариств учнів.
У 2004 році постала необхідність у створенні єдиного координаційного центру. За ініціативою Президії МАН та за підтримки Міністерства освіти і науки України був створений державний позашкільний навчальний заклад Мала академія наук учнівської молоді, який на сьогодні координує діяльність територіальних відділень, організовує роботу Вищої школи МАН України, всеукраїнські масові заходи, здійснює виплату президентських стипендій кращим учням МАН, переможцям Всеукраїнських конкурсів наукових робіт та олімпіад.

Історики: Тихоновський Богдан 10-А
Жакова Анастасія 10-А

Джерело: http://www.man.gov.ua/history.php

 
Sane4ka007Дата: Понеділок, 04.04.2011, 10:30 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Дослідники!
Перш ніж працювати над обраною темою,учень повинен мати уявлення про методи наукового дослідження - тобто шлях дослідження,спосіб досягнення рішень конкретних завдань!
Поради:
1.Знайти тему для дослідження,яка б відповідала здібностям учня!
2.При дослідженні можуть бути використані :індукція,дедукція,аналіз,синтез,описовий,порівняльно - історичний,лінгвістичної географії,зіставний,структурний,методи соціолінгвістики.
3.Перед тим,як робити науковий виклад теми,виконавець повинен мати вже зібраний фактичний матеріал,розгорнутий план свого твору,чітко уявляти всю його структуру.
4.особливої уваги необхідно надати логічності викладу та плавності переходу від викладу одного питання до іншого,не потрібно зловживати цитуванням.
5.Під час роботи над дослідженням учень повинен користуватися енциклопедичними та тлумачними словниками,які допоможуть з'ясувати значення термінів чи понять.
Група:Юнак Олександра і Гавриленко Микола 10-а клас.
Список джерел:
geografica.net.ua.

Додано (04.04.2011, 10:30)
---------------------------------------------
Поради психолога Мішиної Варвари:
1. Перед маном лягайте раніше спати, а ранок в ніякому разі не починайте «зубрінням».
2. За час, відведений на підготовку, не намагайтеся записати детальну відповідь на запитання. Складіть докладний план, запишіть важливі визначення, формули, схеми.
3. Ваш виступ має бути логічним і послідовним. Під час відповіді тримайтеся впевнено, але не зухвало, відповідайте чітко, але неголосно.
4. Не мовчіть. Що б вам не сказали, про що б вас не запитали, вашою негайною реакцією повинна бути якась відповідь.
5. І на сам кінець, я хочу запропонувати вправу для розвитку інтуїції. Адже якщо ви не встигли як слід підготуватися, то вам залишається розраховувати тільки на шосте відчуття.
Джерела:http://www.jobs.ua/ukr/education_articles/8/64/

 
katya_makrushinaДата: Понеділок, 04.04.2011, 10:30 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Поради психолога Макрушиної Катерини
1.Не хвилюватися, бо це може вплинути на вашу мову.
2.Намагатися не дивитися в очі людям які вас слухають, бо може виникнути страх, паніка.
3.Розповідати інформацію чітко , лаконічно в доповідача повинен бути ще чистий, звучний і приємний голос. Сильний, але не різкий , не тріскучий чи хрипкий, а м'який і співучий голос.
4.відповідати на питання які вам задають толерантно.
5.Не звертати увагу на викрики чи зауваження з аудиторії, бо це може вас спантеличити.
6.Вміти керувати голосом, використовувати міміку для більшого зацікавлення вашою промовою.
7.Бути красномовним не піддаватись на провакації.
8.Найголовніше, добре знати матеріал і вірити в свої сили.
Успіху.
 
marinaДата: Понеділок, 04.04.2011, 10:32 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
1.Кожна робота повинна містити власні дані дослідів, спостережень , пошукової роботи; їх обробки, аналізу та узагальнення; та
2.Назва роботи повинна бути, по можливості , короткою, відповідати обраній секції
3.Обсяг роботи складає 15-20 (для гуманітарних напрямів - 20-25) друкованих сторінок.
4.Текст не повинен містити помилок.
5. Роботи виконуються державною мовою.
6.Титульний аркуш повинен містити :назву наукового товариства, назву відділення , секції, підсекції, назву роботи,
прізвище, ім’я, по батькові автора ,прізвище, ім’я, по батькові, посада, кваліфікаційна категорія наукового керівника , місто (район), який представляє робота, рік написання.
Магда Васін
 
DashkoNikolaiДата: Понеділок, 04.04.2011, 10:34 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Нагороди: 1
Репутація: 0
Статус: Користувач
Тема : Дизайнер МАН

Поради з виготовлення електронних презентацій та роздаткового матеріалу :
Науково-дослідницька презентація/роздатковий матеріал повинні мати :
- титульний слайд/аркуш
- зміст/план
- перелік умовних позначень або скорочень ( у разі необхідності)
- словничок складних термінів
- вступ
- основна частина
- висновки
- список використаних літературних джерел ( потрібно складати відповідно до порядку посилань у тексті )
- додаток ( якщо у ньому є необхідність).
Дизайн наукової роботи повинен бути стриманим і лаконічним.

Виконали: Алімова В. , Дашко М. , Дінжос О.

Використані джерела : Методичні рекомендації юному науковцю МАН.

 
Smile=)Дата: Понеділок, 04.04.2011, 11:07 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Тематика науково-дослідницьких та експериментальних робіт не обмежується. Їх результати оформляються за тією ж схемою, як будь-яка курсова (дипломна) робота студента вузу. Наукова робота повинна мати таку структуру:
- вступ;
- основна частина;
- висновки;
- література;
- додатки (за їх необхідності).
Структура вступу
1. Сутність і стан вивчення проблеми, що розглядається.
2. Значущість проблеми.
3. Характеристика досліджень по даній темі (полеміка, що вдалося вирішити, що не вирішено).
4. Предмет дослідження.
5. Об'єкт дослідження.
6. Мета дослідження.
7. Завдання дослідження.
8. Методи дослідження.
9. Актуальність чи новизна дослідження.
10. Можна вказати, де були оприлюднені результати дослідження (конференції, колоквіуми і т.д.)
Зразки оформлення літературних джерел:
Білецький А. Про мову і мовознавство.-К.: Артек, 1996.- 224 с.
Зайцев П. Життя Тараса Шевченка.-К.: Обереги, 1994.-с.29. (Примітка:С.29 - вказує на номер сторінки, на якій є дана цитата. 224 с.-вказує загальну кількість сторінок у книзі).
Муровцев І. Морфеміка і словоствір сучасної української мови.-Вип. 1.-Харків, 1980.-С.54-56.
Стаття з періодики, збірника.
Дацюк І. Лінгвістичний розбір на уроках української мови // Українська мова і література в школі, 1990.-№ 4.-С.69-77.
Ковалик І. Словотворчий чи словотвірний? // Культура слова.-Вип. 20.-1981.-С.86-87.

Вимоги до оформлення наукової роботи

Обсяг науково-дослідницької роботи не повинен перевищувати 30 друкованих сторінок.
Оригінал друкується на папері формату А-4 через 1,5 інтервали. Відтиски на папері повинні бути чіткими. Розмірні показники друку:
- в одному рядку 60+2 знаки з урахуванням пропусків між словами;
- абзацний відступ 3-5 інтервалів;
- на одній сторінці суцільного тексту 40+2 знаки;
- верхнє поле 20 мм, праве-10 мм;
- ліве та нижнє довільне, але не менше 20 мм;
- заголовки відокремлюються від тексту зверху і знизу 3 інтервалами.
Наукова робота обов'язково підлягає оцінці відповідними фахівцями (досвідченим вчителем, науковцем, спеціалістом певної галузі).
Робота повинна бути виконана державною мовою.

Використоване джерело:
http://bogyp.by.ru/man.shtml

Рекомендовані джерела:
skvschool2.ucoz.ru/news/...man/2010-09-27-456
198.school-site.kiev.ua/menu/.../untitled.php

Виконали: Фесенко Д., Пономаренко Д.

 
olya=)Дата: Понеділок, 04.04.2011, 11:07 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Тема: Рецензент МАН
І. Блок (конкурс науково-дослідницьких робіт) – 22 бала
1. науковість- 7,
2. актуальність- 7
3. експериментальна частина -7
4. бонус - 1

ІІ Блок (захист науково-дослідницьких робіт) – 39 балів
5. толерантність та активність у веденні дискусії -5.
6. аргументоване доведення проблеми з урахуванням власного вкладу дослідника - 5;
7. самостійність роботи - 5;
8. чіткість, логічність викладу матеріалу - 5;
9. повнота, вичерпність відповідей -5;
10. доцільність, якість і вміння використовувати наочні матеріали - 5;
11. культура мовлення - 5;
12. бонус - 4

ІІІ блок (оформлення роботи) – 9 балів
13. титульний лист
14. окремий аркуш із зазначенням тільки теми роботи)
15. зміст роботи (із зазначенням розділів та сторінок)
16. вступ
17. Основна частина:
• огляд наукової літератури;
• аналіз стану проблеми на момент дослідження;
• експериментальна частина:
а) матеріали та методи дослідження;
б) хід роботи;
в) аналіз отриманих результатів.
18. висновки;
19. Список використаної літератури (із зазначенням автора, назви наукового джерела, місця видання, року видання, назви видавництва відповідно до вимог науково-бібліографічного оформлення).
20. додатки
21. тези ( 1 сторінка друкованого тексту та в електронному вигляді).

Разом : 60 балів

http://horol-osvita.at.ua

Дякуємо за увагу, цю інформацію вам презентували
Сердюк Ілля та Хрипко Ольга.

 
Iryna_BoykoДата: Понеділок, 04.04.2011, 11:17 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Тема: поради психологів щодо публічного захисту робіт МАН
1. За 10 хвилин до початку виступу взяти аркуш паперу та написати на ньому всі переживання, зумовлені майбутнім випробуванням.
2. Впевнено виходьте до трибуни чи підніміться із зали, – враження про вас у більшості складається протягом перших 15 секунд вашого виступу.
3. Приготуйте свої записи, якщо такі є, дайте 3-4 секунди, щоб присутні приготувалися вас слухати.
4. Повірте: аудиторія рідко буває налаштована вороже. Частіше вона просто зосереджена і налаштована на певне питання, яке розглядається. Ви швидко знайдете тих, хто схвально ставиться до вашого виступу і успіх вас не полишить.
5. Зробіть “заспокійливі” записи: план, кілька цитат чи провідних думок, дати, образні вислови. Але й не бійтеся показати свого
хвилювання, бо байдужа людина не цікава.
6. Встановіть “зоровий контакт” із кількома слухачами в різних кінцях зали. Так ви будете отримувати зворотню інформацію (схвалюють – не схвалюють, розуміють – не розуміють).
7. Говоріть досить голосно, щоб “розігнати” нервозність. Намагайтеся уникати мовних помилок, а якщо і допустили – то краще їх не виправляйте і при цьому не вибачайтеся: присутні уважно слухають і думають над суттю питання і не концентрують увагу на ваших помилках.
Джерела: http://newme.com.ua/spilkuvannya/progoloshennya-vistupu-pered-auditoriyeyu-yak-zapobigti-xvilyuvannyu/
http://poglyad.com/story/4576/
Виконали: Бойко, Гібалюк, Потоцький, 10-Б
 
DashkoNikolaiДата: Понеділок, 04.04.2011, 11:19 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Нагороди: 1
Репутація: 0
Статус: Користувач

Тема : Дизайнер МАН
Поради з виготовлення електронних презентацій :
Науково-дослідницька презентація повинна мати :

1) Музичний супровід повинен віповідати темі презинтації та не заважати її перегляду.
2) Інформація повинна бути викладена логічно, послідовно та лаконічно.
3) Для більшого розуміння матеріалу доречно використовувати схеми, діаграми, таблиці.
4) Не зловживати кількістю анімації.
5) Слайди в науковій презинтації повинні бути в одному стилі.

Поради з виготовлення роздаткового матеріалу :
Роздатковий матеріал повинні мати :

1) Буклет повинен бути яскравим.
2) Буклет повинен мати анотацію до роботи.
3) Буклет повинен мати основні джерела інформації.
4) Буклет повинен мати не мати не великий розмір.
5) Буклет повинен містити цікаву інформацію.

Виконали : Бугайова Юлія, Ковальський Максим, Жолудь Марія.

Використані джерела : власний розум prof

 
GothicaДата: Понеділок, 04.04.2011, 11:51 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Оформлювачі!

1. Робота має бути побудована за певною структурою. Основними її елементами в порядку розташування є: титульний аркуш, тези, зміст, перелік умовних позначень (за необхідністю), вступ, основна частина, висновки, список використаних джерел, додатки.

2. У тезах (текст обсягом 1 сторінка) дається стисла характеристика змісту науково-дослідницької роботи з визначенням основної мети, актуальності та завдань наукового дослідження. Також у них зазначаються висновки та отримані результати проведеної роботи.

3. Зміст подається на початку роботи. Він містить найменування та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів та пунктів (якщо вони мають заголовок), зокрема вступу, висновків до розділів, загальних висновків, додатків, списку використаних джерел тощо.

4.
Якщо в роботі вжито специфічну термінологію, а також використано маловідомі скорочення, нові символи, позначення тощо, то їх перелік може бути поданий у вигляді окремого списку, який розміщують перед вступом.

5. У тексті роботи повинні бути посилання на наукові джерела (номер посилання відповідає порядковому номеру джерела у списку).

6. Текст роботи повинен бути написаний грамотно, без орфографічних, пунктуаційних та стилістичних помилок з дотриманням Закону України "Про мови в Українській РСР".

7. Роботи з іноземної мови виконуються державною мовою; до роботи додається анотація іноземною мовою.

8.
На наукову роботу обов'язково мають бути представлені відгуки, рецензії відповідних фахівців (досвідчених педагогів, науковців, спеціалістів із певної галузі).

9.
Комп'ютерний набір: текстовий редактор Word, шрифт 14, Times New Roman, через 1.5 інтервали, з одного боку білого паперу формату А-4.

10. Всі сторінки, враховуючи тези та додатки, нумеруються. Першою сторінкою вважається титульна, на якій цифра 1 не ставиться.

Данькових, Королькова, Микитич

Джерела:
http://198.school-site.kiev.ua
http://ostriv.in.ua
http://bogyp.by.ru<u></u>


Таня Данькових

Повідомлення відредагував Gothica - Понеділок, 04.04.2011, 12:02
 
ВиолеТТкаДата: Понеділок, 04.04.2011, 11:56 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Група дослідників.
Корисні поради щодо дослідження в роботах МАН:
1. Визначити тему дослідження.
2. Збирання інформації з теми дослідження (потрібно піти в бібліотеку і пошукати за тематичним каталогом. Наприклад, якщо тема: «Ідея щастя в античній філософській думці» необхідно шукати в розділі «Етика» та «Історія філософії»).
3. На початку статті (тез) пишеться актуальність роботи для суспільства. Без актуальності (необхідності) написання її подальша праця виглядає фактично марною і такою, що не має сенсу.
4. Далі необхідно вказати на ступінь розробленості даної теми. Виділяється питання, які не були означені в працях тих чи інших дослідників, і виводиться мета вашої розвідки (статті, тез).
5. Далі йде основна частина з усіма обґрунтуваннями.
6. Опісля роблять висновки, в яких стисло підводять підсумки виконаної роботи
7. І останній пункт – це список літератури. Використовуючи наукову літературу, необхідно в першу чергу звертати увагу на монографічні (дисертаційні) дослідження, потім – на навчальні посібники (підручники), статті у періодичних фахових філософських виданнях
8. В науковому стилі мовлення ніколи не використовуються висловлювання на зразок «на мою думку», «мого дослідження». Необхідно вживати безособові речення («у статті досліджено…», «варто зауважити…»), іноді допускається виклад від третьої особи («на нашу думку», «нашого дослідження»).
Використані джерела:
http://studrada.com/porady-schodo-napysannya-naukovyh-stattej/
http://ostriv.in.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=3121&Itemid=-5
Сподіваємося наші поради допоможуть вам при написанні вашої роботи!!!
Головне не відкладайте все на останній день! biggrin
Виконали:
Дробязко Наталія, Ларіонова Віолетта, Ведмідь Дарина 10 - В
 
ДашаДата: Понеділок, 04.04.2011, 11:57 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Поради від психологів
Способи домогтися впевненості при публічному виступі
1. Виробіть правильне ставлення до своїх страхів. Твердо знайте: аудиторії рідко бувають вороже налаштованими; вам не треба бути красномовним оратором, щоб добитися успіху, і ви виглядаєте рідко настільки нервозним, як перед виступом, а невелика кількість адреналіну не принесе шкоди. Пам'ятайте, що навіть самі професійні оратори відчувають хвилювання, перш ніж піднятися на трибуну.
2. Аналізуйте свою аудиторію. Чим більше ви дізнаєтеся про свою аудиторію, тим більше впевнено ви себе будете почувати.
3. Готуйтеся, готуйтеся, готуйтеся! Чим краще ви будете знати тему, тим більшим знавцем і теми та аудиторії ви будете себе вважати.
4. Зробіть «заспокійливі» записки. Використовуйте такий формат, який зручний. Запишіть свою «хореографію», щоб нагадати собі, коли зробити паузу, коли підкреслити щось важливе, коли звернутися до аудіовізуальних засобів і т.д.
5. Уявіть свій успіх. За два тижні до свого виступу кожен вечір перед сном уявляйте картину свого успіху: аудиторію, вибухають оплесками після кожного вашого слова, впевнену посмішку на своєму обличчі, себе, з переконаннями мовця.
Сподіваємося на те, що наші поради допоможуть Вам при виступі на публіці, зокрема на захисті МАНівської роботи.
Дякуємо за увагу!

Виконали: Елланський Максим, Сапранкова Дар'я, Гарбуз Олексій

Використані джерела: http://refs.co.ua/63590-Sovety_oratoru.html

 
КатяДата: Понеділок, 04.04.2011, 11:59 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Користувач
Історики!

Мала академія наук України – загальнодержавний науково-громадський проект, спрямований на пошук, підтримку, сприяння творчому розвитку обдарованих, здібних до наукової діяльності учнів, школярів, студентів. Організаційно-правової форми не має. Діяльність здійснюється на основі наказів органів управління освітою, положень МОН України та рішень Президії Малої академії наук, які через центральний заклад направляються до регіональних підрозділів – територіальних відділень. Територіальні відділення діють як окремі юридичні особи або як структурні підрозділи інших позашкільних, вищих навчальних закладів, установ системи НАН України, МОН України, АПН України. Загальну координацію діяльності і організаційно-методичне керівництво проектом здійснює позашкільний навчальний заклад Мала академія учнівської молоді відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 31.12.2004 № 990 „Про вдосконалення діяльності Малої академії наук України”.
Мала академія наук України створювалась і розвивалась під керівництвом Міністерства освіти і науки України за участю Національної академії наук України та її науково-дослідницьких інститутів, вищих навчальних закладів усіх регіонів України.
У 50-60 роках відокремлені наукові гуртки і секції, які створювалися при окремих школах, позашкільних закладах, вищих навчальних закладах, стали об’єднуватися у міські, обласні і республіканські наукові товариства учнів, метою їх стало сприяння розвитку пізнавальної активності і творчих здібностей школярів у процесі поглибленого вивчення ними однієї з галузей науки, техніки і культури.
До 2004 року територіальні відділення МАН були створені у 24 областях, АР Крим, містах Києві та Севастополі. Вони включали в себе десятки районних територіальних відділень і наукових товариств учнів.У 2004 році постала необхідність у створенні єдиного координаційного центру. За ініціативою Президії МАН та за підтримки Міністерства освіти і науки України був створений державний позашкільний навчальний заклад Мала академія наук учнівської молоді, який на сьогодні координує діяльність територіальних відділень, організовує роботу Вищої школи МАН України, всеукраїнські масові заходи, здійснює виплату президентських стипендій кращим учням МАН, переможцям Всеукраїнських конкурсів наукових робіт та олімпіад.
На сьогоднішній день Мала академія наук України об‘єднує 27 територіальних відділень обласного рівня, які керують роботою близько 1000 районних територіальних відділень та наукових товариств учнів.Основною базою відбору талановитих дітей є система закладів позашкільної освіти (близько 1400 закладів різних напрямків) в яких в позаурочний час навчається понад 1 500 000 учнів (20% школярів). З них, а також з учнів загальноосвітніх шкіл, в яких діють учнівські наукові товариства, щорічно відбираються кращі діти, які виявляють здібності до наукової, експериментальної, дослідницької роботи.

Виконали: Таня Гонтарь,Катя Ігнатенко, Вадім Дарвін.

Використані джерела:офіційний сайт Малої академії наук
http://www.man.gov.ua/

 
Форум » Форум » Веб-квест "Навчаємось роботі МАН" » Веб-квест "Навчаємось роботі МАН" (створення навчального веб-квесту)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz