Запорізький Січовий колегіум-інтернатСереда, 23.10.2019, 14:38

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу

Тести
Психологія
Самооцінка психічних станів (ригідність)
Самооцінка психічних станів (агресивність)
Самооцінка психічних станів (фрустрація)
Самооцінка психічних станів (тривожність)

Інформатика
Текстовий процесор_9 клас
Глобальна мережа Інтернет_10 клас

Зарубіжна література
Постмодернізм_11 клас

Браузер
Яким браузером ви користуєтесь?
Всього відповідей: 563

Сучасна людина
Які мови повинна знати сучасна людина
Всього відповідей: 665

Категорії розділу
Мои статьи [3]
Бібліотека [7]
Інформатизація [9]
Виховний процес [9]
Візитна картка [5]
все про колегіум
Батькам [6]
ЗНО [3]
Джалапіта [3]
Наради, засідання МО [1]
Психолог [39]
NetSchool [10]
Проекти [23]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Психолог

Поради учителям щодо особистісно зорієнтованого підходу у навчанні

Поради учителям щодо особистісно зорієнтованого підходу у навчанні

Особистісно зорієнтований підхід у навчанні грунтується на сприйнятті індивідуальності, самоцінності дитини як носія суб'єктивного досвіду, який складається у неї з перших днів життя. Учень має право на особистісний шлях розвитку та вибір засобів навчальної діяльності в межах її завдань.

*  Учитель, ставлячись до учня як до особистості, дає йому змогу саморозвиватися й самореалізовуватися, враховує його можливості, особливості, здібності. Взаємодія між вчителем та учнем має будуватися на основі єдності позицій, бажань, а не вимушеного спілкування.

*  Найголовніше завдання вчителя: максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно впоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому - виробничими проблемами. Дітей слід навчити на оптимальному рівні виявляти свій  інтелектуально - вольовий і моральний потенціал.

*  Особистість педагога - лише передумова виховання дитини. Трансляція його позитивних якостей відбувається лише тоді, коли він, встановлюючи зв’язки з дітьми, створює й збагачує їхній досвід емоційних переживань.

*  Якщо вчитель ставитиметься до учня без справжнього інтересу і поваги, у того не буде жодних підстав сприймати себе як особистість.

*  Щоб зрозуміти учня, його думки, почуття, вчинки, треба брати емоційну участь у стосунках з ним, навчитися відчувати до нього постійний інтерес. Позиція безпристрасного арбітра згубна для справи.

*  Такому вчителю, форми і способи діяльності якого статичні, не змінюються від уроку до уроку, від року до року, сьогодні нічого робити в класі.

*  Якщо учень не сприймає ваших дій (способів впливу) щодо нього, то це означає лише одне: ці дії не відповідають його особистісним особливостям.

*  Якщо вам потрібно висловити зауваження учневі, то зробити це слід дружелюбно і з повагою до нього. Ваше несхвалення його поведінки в певній ситуації втратить негативний ефект.

*  Якщо виник конфлікт з учнем, не шукайте способів будь-що утвердити свою правоту. Спробуйте знайти взаємоприйнятні шляхи його розв’язання.

*  У багатьох своїх учнях учитель вбачає однодумців і спільників. Досягти професійного успіху вчитель може, лише узгоджуючи свої дії з ними.

Категорія: Психолог | Додав: Shirly (07.10.2010)
Переглядів: 1323 | Рейтинг: 1.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Життя сайту

Наші веб-ресурси
МО вчителів історії
Візитка школи на ЗапоВікі
Блог бібліотеки
Блог вчителів історії
Блог світової літератури
Блог інформатиків
Сайт Магнитофон

Адмін NetSchool
Адміністратор NetSchool: Сосновська Анастасія Ігорівна
e-mail: stacy.tereshenko@mail.ru
ICQ: 411592310

NetSchool
Вхід до системи NetSchool

Хмара тегів

Друзі сайту
КЗ ЗОЛ "Захисник" ЗОР
ЗапоВікі
Запорізький Центр інформатики ДОЦ Ласпі
Школа самоврядування
Малa академія наук
Онляндія - безпечна веб-країна
Онляндія в Контакті


Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz