Запорізький Січовий колегіум-інтернатСереда, 23.10.2019, 14:38

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу

Тести
Психологія
Самооцінка психічних станів (ригідність)
Самооцінка психічних станів (агресивність)
Самооцінка психічних станів (фрустрація)
Самооцінка психічних станів (тривожність)

Інформатика
Текстовий процесор_9 клас
Глобальна мережа Інтернет_10 клас

Зарубіжна література
Постмодернізм_11 клас

Браузер
Яким браузером ви користуєтесь?
Всього відповідей: 563

Сучасна людина
Які мови повинна знати сучасна людина
Всього відповідей: 665

Категорії розділу
Мои статьи [3]
Бібліотека [7]
Інформатизація [9]
Виховний процес [9]
Візитна картка [5]
все про колегіум
Батькам [6]
ЗНО [3]
Джалапіта [3]
Наради, засідання МО [1]
Психолог [39]
NetSchool [10]
Проекти [23]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Психолог

ТЕХНІКИ позитивного звертання до учнів, що гармонізують соціокультурний простір

 ТЕХНІКИ

позитивного звертання до учнів,

що гармонізують соціокультурний простір

 

Техніка „Я висловлювання"  (до класу і до окремого учня)

  • Я хотіла б щоб ви (опанували, навчились, засвоїли) допоможіть мені, будь ласка, (зробіть, прочитайте, напишіть, виконайте) ...

 

Техніка надихання (до класу)

  • Я хочу вас навчити ... Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей
    (... спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)
  • Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
  • Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.

 

Техніка схвалення (до класу)

  • Я така задоволена, що ми всі сьогодні так дружно і злагоджено попрацювали
  • Мені приємно про це сказати, що сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)
  • Як добре, що ти повірив у свої сили і виконав це завдання.
  • Як чудово, що ти не зупинився перед труднощами, а подолав їх.

 

Техніка спонукання (до класу)

  • А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і постарайтеся вловити основну думку. (до учня)
  • Зосередься, подумай і зверни увагу на ось цей пункт.

 

Комбінація технік надихання-схвалення.

  • Надихнути і схвалити як уже успішно зроблену справу. (до класу і до окремого учня)
  • Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.

 

Комбінація технік надихання спонукання

  • Я( відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.

 

Комбінація технік спонукання-схвалення (до класу і до окремого учня)

  • Зосередьтеся, подумайте і ви дасте відповідь на запитання, яке я зараз поставлю.
    Я впевнена, що ви добре попрацюєте, дасте чудові відповіді.

 

Категорія: Психолог | Додав: Shirly (07.10.2010)
Переглядів: 927 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Життя сайту

Наші веб-ресурси
МО вчителів історії
Візитка школи на ЗапоВікі
Блог бібліотеки
Блог вчителів історії
Блог світової літератури
Блог інформатиків
Сайт Магнитофон

Адмін NetSchool
Адміністратор NetSchool: Сосновська Анастасія Ігорівна
e-mail: stacy.tereshenko@mail.ru
ICQ: 411592310

NetSchool
Вхід до системи NetSchool

Хмара тегів

Друзі сайту
КЗ ЗОЛ "Захисник" ЗОР
ЗапоВікі
Запорізький Центр інформатики ДОЦ Ласпі
Школа самоврядування
Малa академія наук
Онляндія - безпечна веб-країна
Онляндія в Контакті


Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz